A nova ecunumia sviluppu materiale ambientale

Ricerca: Opportunità è sfide per l'integrazione di u sviluppu di materiali polimerici sustinibili in cuncetti (bio)ecunomichi circulari internaziunali. Creditu d'Image: Lambert/Shutterstock.com
L'umanità face parechje sfide formidabili chì minaccianu a qualità di vita per e generazioni future. A stabilità ecunomica è ambientale à longu andà hè l'obiettivu generale di u sviluppu durevule. À u tempu, sò emersi trè pilastri interrelati di u sviluppu durevule, à dì u sviluppu ecunomicu, u sviluppu suciale è l'ambiente. prutezzione;in ogni modu, a "sostenibilità" resta un cuncettu apertu cù interpretazioni multiple secondu u cuntestu.
A fabricazione è u cunsumu di polimeri di mercurie hè sempre stata una parte integrante di u sviluppu di a nostra sucietà muderna. I materiali basati in polimeri cuntinueghjanu à ghjucà un rolu impurtante in a realizazione di l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile di e Nazioni Unite (SDGs) per via di e so proprietà sintonizzabili è multiplici. funzioni.
Cumpiendu a Responsabilità Estesa di u Produttore, riciclà è riduce i plastichi unicu usu utilizendu strategie diverse da u riciclamentu tradiziunale (attraversu fusione è reestrusione), è sviluppà plastichi più "sostenibili", cumpresa a valutazione di u so impattu in u ciclu di vita, tuttu hè una opzione viable per affruntà a crisa plastica.
In questu studiu, l'autori investiganu cumu a cumminazione intenzionale di diverse proprietà / funzioni, da a gestione di i rifiuti à u disignu di materiale, ponu migliurà a sustenibilità di i plastichi. Fighjenu strumenti per misurà è riduce l'impattu negativu di i plastichi nantu à l'ambiente in tutta a so vita. ciculu, è ancu l'utilità di risorse rinnuvevuli in disinni riciclabili è / o biodegradabili.
U putenziale di e strategie biotech per u riciclamentu enzimaticu di plastica chì pò esse aduprata in una bioeconomia circular hè discututu. In più, u putenziale usi di plastica sustinibili sò discututi, cù u scopu di ottene l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile attraversu a cooperazione internaziunale. Per ottene a sustenibilità glubale. , i materiali di punta di polimeru per i cunsumatori è l'applicazioni cumplessi sò richiesti. L'autori discute ancu l'impurtanza di capiscenu i blocchi di custruzzione basati in biorefinery, a chimica verde, l'iniziativi di bioeconomia circulari, è cumu cumminendu capacità funziunali è intelligenti ponu aiutà à fà questi materiali più. sustinibili.
In u quadru di i principii di a chimica verde sustenibile (GCP), l'economia circular (CE) è a bioeconomia, l'autori discutanu di plastica sustinibili, cumpresi polimeri bio-basati, biodegradabili, è polimeri chì combinanu e duie proprietà.difficultà è strategie di sviluppu è integrazione).
Cum'è strategie per migliurà a sustenibilità di a ricerca è u sviluppu di i polimeri, l'autori esaminanu a valutazione di u ciclu di vita, a sustenibilità di u disignu è a bioraffineria. Esplora ancu l'usu potenziale di sti polimeri in a realizazione di i SDGs è l'impurtanza di riunisce l'industria, l'accademia è u guvernu per assicurà l'implementazione efficace di pratiche sustinibili in a scienza di i polimeri.
In questu studiu, basatu annantu à una quantità di rapporti, i circadori anu osservatu chì a scienza sustenibile è i materiali sustinibili prufittà di e tecnulugii esistenti è emergenti, cum'è a digitalizazione è l'intelligenza artificiale, è ancu quelli esplorati per affruntà e sfide specifiche di l'esaurimentu di risorse è a contaminazione plastica. .parechje strategie.
Inoltre, assai studii anu dimustratu chì a percepzione, a prediczione, l'estrazione automatica di a cunniscenza è l'identificazione di dati, a cumunicazione interattiva è u ragiunamentu lògicu sò tutte e capacità di sti tipi di tecnulugia basatu in software. identificatu, chì hà da cuntribuisce à una megliu capiscitura di l'estensione è e cause di a catastrofa plastica glubale, è ancu u sviluppu di strategie innovatori per trattà cun ella.
In unu di sti studii, una idrolasi di polietilene tereftalato (PET) migliorata hè stata osservata per depolimerizà almenu u 90% di PET à monomeru in 10 ore.Un analisi metabibliometricu di i SDG in a literatura scientifica mostra chì i circadori sò nantu à a strada bona in quantu à a cullaburazione internaziunale, postu chì quasi 37% di tutti l'articuli chì trattanu di i SDGs sò publicazioni internaziunali. Inoltre, i campi di ricerca più cumuni in u mondu dataset sò scienze di a vita è biomedicina.
U studiu hà cunclusu chì i polimeri di punta deve cuntene dui tipi di funzioni: quelli chì derivanu direttamente da i bisogni di l'applicazione (per esempiu, permeazione selettiva di gas è liquidu, attuazione, o carica elettrica) è quelli chì minimizzanu i periculi ambientali, cum'è allargendu a vita funziunale, riducendu l'usu di materiale o permettendu a descomposizione previsible.
L'autori illustranu chì l'usu di tecnulugii basati nantu à i dati per risolve i prublemi glubale richiede dati sufficienti è imparziali da tutti l'anguli di u globu, enfasi di novu l'impurtanza di a cooperazione internaziunale. è infrastruttura, è ancu per evità a duplicazione di ricerca è accelerà a trasfurmazioni.
Anu ancu evidenziatu l'impurtanza di migliurà l'accessu à a ricerca scientifica. Stu travagliu mostra ancu chì quandu si cunsiderà iniziative di cooperazione internaziunale, hè criticu per aderisce à e regule di partenariatu sustinibili per assicurà chì nisun paese o ecosistema sò affettati. L'autori sottolineanu chì hè impurtante. per ricurdà chì tutti avemu a rispunsabilità di prutege u nostru pianeta per e generazioni future.


Tempu di Postu: Feb-22-2022