L'industria di a casa hè stata super calda

In un locu per andà, ma in casa durante a pandemia, i cunsumatori anu vultatu à a cucina per divertimentu.A cuttura in casa, a griglia è a mistura di cocktail hà alimentatu un piccu di 25% in a vendita di l'articuli di casa in 2020, secondu e dati di u Gruppu NPD.

"L'industria di a casa hè stata super calda", affirma Joe Derochowski, cunsiglieru di l'industria domestica in Port Washington, NPD basatu in NY."I cunsumatori anu trasfurmatu a noia guidata da a pandemia in una opportunità per sperimentà a cucina.Cumincemu à vede un pocu di calata versus un annu fà, ma e vendite sò sempre in crescita significativamente versu 2019 ".

I dati IRI mostranu chì in tutti i canali, e vendite in dollari di utensili di cucina non elettrici per u periodu di 52 settimane finitu u 16 di maghju 2021, sò cresciute di 21%, i prudutti di bevande sò cresciuti di 20% è u almacenamentu di a cucina era di 12%.

"Durante a pandemia, OXO hà vistu un aumentu di l'appetite per parechji di i nostri strumenti, novi è classici", dice Rebecca Simkins, direttore di vendita naziunale per a marca OXO di Helen of Troy in El Paso, Texas."L'abitudini di i cunsumatori in tuttu l'annu anu focu annantu à a pulizia, u almacenamentu, u caffè è a panificazione, chì anu fattu i novi prudutti in questi spazii più avvicinati è in dumanda".

Sicondu Simkins, i cunsumatori scoprenu gadgets è arnesi per mezu di e social media, in particulare u video, chì li permettenu di vede i prudutti in azzione è di sparghje a vendita."Aspittemu chì i cunsumatori cuntinueghjanu à raffinà e cumpetenze chì anu cuminciatu à custruisce durante a pandemia, cumprese a panificazione, l'urganizazione di a casa, a cucina, a preparazione di caffè è a pulizia profonda", nota.

Siccomu i cunsumatori cuntinueghjanu à esse più avventurosi cù a preparazione di l'alimentu in casa, i segmenti specifici di l'articuli di casa sò prubabilmente di vede un continuu upside.A vendita di utensili da pane era particularmente forte durante a pandemia - i dati NPD mostranu u segmentu cù una crescita di 44% annu in i trè mesi chì finiscinu l'Aostu 2020 - è i cunsumatori anu dimustratu un interessu cuntinuatu à a panificazione in casa.

In un podcast di u 2019 nantu à e tendenze di u cookware è u pane, Erika Sirimanne, capu di casa è giardinu in Euromonitor International, basatu in Londra, hà osservatu chì i cunsumatori sò cuncentrati à gode di u tempu passatu in casa, è anu ancu bramosu simplicità, salute è benessere in casa."Questu approcciu di ritornu à i principii hà suscitatu una dumanda di panificazione in casa", disse Sirimanne.

Mentre a pandemia hà furmatu i tipi di cibi serviti da e persone - per esempiu, e vendite di mini padelle per torte Bundt sò cresciute quandu a spartera di l'alimenti hè diventata tabù - postu chì i cunsumatori facilitanu e restrizioni à e riunioni, Derochowski cunsiglia à i rivenditori di stà sintonizzati cù cambiamenti sottili in a manera chì i cunsumatori si preparanu è servenu. cibi, è adattà i so assortimenti per riflette quelli novi tendenzi.

Mentre i cunsumatori continuanu à esse creativi cù a so cucina, Leana Salamah, VP di marketing in l'Associazione Internaziunale di Articuli di Casa (IHA) basatu in Chicago, vede a più grande opportunità in u ritornu di l'intrattenimentu in casa.

"Dopu à 15 mesi di affinà novi cumpetenze di cucina, i cunsumatori sò pronti à aduprà per riunite e so famiglie è amichi in casa dopu sta separazione prolongata", dice Salamah."Questu rapprisenta una opportunità enormosa per a tavola, u barware, i tessili è l'articuli di preparazione à a tavola.Inoltre, rapprisenta una grande opportunità per l'elettricità di a cucina chì facilitanu riunioni - pensate à raclettes è forni di pizza à coccia rapida ".

La griglia va grande
I cunsumatori anu pigliatu a griglia à u prossimu livellu durante a pandemia, è l'esperti predicanu chì ùn ci hè più ritornu.Vacanze in campeghju, riunioni di pizza di u venneri sera è ricette di tacchino di Thanksgiving chì necessitavanu di fumà tutti aiutanu à a crescita di carburante oltre l'opzioni di u gasu di u core è di e grill di carbone, secondu NPD.

Cù più cunsumatori chì riducenu u so cunsumu di carne, i cummercializatori ponu aspittà più focu annantu à i vegetali grillati è l'arnesi per aiutà i cunsumatori à grill.Un rapportu recente di Euromonitor hà truvatu chì a sensibilizazione più elevata di a salute durante a pandemia significava chì i cunsumatori ùn anu micca solu cucinatu più in casa, ma ancu facianu un sforzu per cucini pasti più sani.Verdure grigliate verificate quella casella.L'autore premiatu di u libru di cucina Steven Raichlen chjama u 2021 "l'annu di a verdura grigliata", è predice chì i cunsumatori grigliaranu verdura cum'è "okra, piselli è cavoletti di Bruxelles nantu à u gambo".

I dati NPD indicanu chì i prudutti di grilling specializati cù tag di prezzu più bassu cuntribuiscenu significativamente à a vendita di l'articuli di casa, è l'articuli cum'è i grilli portatili, i forni di pizza è i friggitori di tacchino eranu trà i segmenti di più rapida crescita in a categuria in termini di vendita di unità.Questa tendenza hà stimulatu e vendite di accessori per grill, chì anu vistu un aumentu di vendite di dollari di 23% per e 52 settimane finite u 29 di maghju 2021, secondu NPD.

una tenda in un edifiziu
I rivenditori elevanu i so assortimenti in linea è stratificanu in display opportunisti in altre parti di u magazinu per sparghje l'acquistu impulsu di l'arti di casa.
"A vita all'apertu in generale hè enormu avà, è i cunsumatori sò diventati veramente creativi cù modi per allargà l'usu di u so spaziu esterno oltre e stagioni tradiziunali", dice Salamah."Aghju vistu esce un saccu di novi prudutti di griglia chì facenu a pulizia assai più faciule è chì facilitanu a griglia di notte, parechje luci di grill, è ancu utensili chì si illuminanu".

I cunsumatori cercanu ancu strumenti di grilling di più altu rendiment mentre sperimentanu novi tecniche di grilling è sapori.OXO hà presentatu recentemente OXO Outdoor, una linea di strumenti di cucina funzionali di alta qualità pensati per l'esterno.Mentre chì sta linea serà inizialmente venduta esclusivamente à u rivenditore REI, basatu in Kent, Wash., hè un indicazione chì i cunsumatori sò disposti à pagà più per prudutti di qualità megliu."Avemu travagliatu cù a squadra REI per identificà una cullizzioni di capsule di arnesi da u nostru catalogu chì facenu ancu megliu l'attività in l'aria aperta, da a preparazione di caffè à a pulizia di u campeghju", nota Simkins."Attualmente simu in ricerca di novi innovazioni potenziali per u spaziu esterno, chì annunceremu quandu ci avvicinamu à u so lanciu".

Derochowski di NPD predice chì, cum'è a ghjente cuntinueghja à intrattene à l'aria aperta, i segmenti di l'articuli di casa ligati à l'intrattenimentu all'aperto presentanu opportunità per i rivenditori per catturà ancu più vendite di casalinghi."Tutte e cose riguardanti l'intrattenimentu all'apertu, da u decoru à a tavola, sò in crescita dramaticamente", dice.

I supermercati anu sfruttatu l'uppurtunità di vendite d'impulsi incrementali à un altu margine mentre i cunsumatori si vanu fora.Wegmans Food Markets, basata in Rochester, NY, hà recentemente presentatu servitori di melamina è lanterne all'aperto, cumerciu da $ 89,99 à $ 59,99, nantu à un capu à a parte posteriore di a tenda.A mostra presentava una tavola è sedie all'apertu cù stoviglie è tovaglie coordinate.Hè una dichjarazione chjara chì l'estiu hè quì, è chì a catena hà tutte e basi cuparti per l'intrattenimentu outdoor.

Altre catene anu trovu modi diffirenti per mandà stu messagiu.A mostra di l'entrata di a tenda in una tenda ShopRite, operata da un membru di a cooperativa di rivenditori Wakefern Food Corp., basata in Keasbey, NJ, hà presentatu recentemente branchie portatili, spiedini è plastica, in più di cundimenti è snacks.

U mischju
A mixologia di casa hè ancu in crescita.Una recente indagine di i cunsumatori di Drizly, una piattaforma di e-commerce di alcool basata in Boston, revela chì più di a mità di quelli intervistati anu dettu chì anu fattu più cocktail in casa durante a pandemia, è trà quelli chì l'anu fattu, più di a mità pensanu à cuntinuà. fendu cusì in u futuru.I dati di Drizly indicanu chì e vendite di mixers, bitters è altri ingredienti di cocktail anu aumentatu drasticamente nantu à a piattaforma dapoi marzu 2020.

A categuria presenta una opportunità addiziale per i venditori.I dati NPD mostranu chì i prudutti di bevande sò sbocciati durante a pandemia, cù e vendite di bicchieri margarita, bicchieri martini è bicchieri pilsner / pub rispettivamente di 191%, 59% è 29%, in i trè mesi chì finiscinu in Aostu 2020 versus l'annu precedente.

"Barware è cocktail sò cresciuti, in particulare e cose chì vi permettenu di sperimentà."dice Derochowski."I bicchieri highball è i bicchieri margarita anu fattu assai bè."

Wegmans dedica 4 piedi di spaziu in linea è un display di rulli supplementari in corridoiu à u barware.Da barware è bicchieri da True Brands à accessori di vinu da Rabbit, tramindui basati in Seattle, a catena di supermercati hà un vastu assortiment di prudutti per i mixologists in casa.À tempu per a stagione di divertimentu à l'aria aperta, l'épicerie a récemment présenté des verres à martini et margarita en acrylique et des tasses en métal Moscow mule dans un capuchon à l'arrière d'un magasin.

Ancu e catene sfidae in u spaziu ponu mette in un tappu finale o una mostra di corridoiu di bevande in plastica o accessori di vinu vicinu à e so sezioni di liquore o mixer.

Sostenibilità Top of Mind
Cù e persone chì manghjanu tanti pasti in casa, a categuria di almacenamentu di l'alimentariu hà naturalmente sbulicatu durante a pandemia."L'almacenamiento di l'alimentu hè statu un locu luminoso in a categuria, ma cum'è cuminciamu à vultà à u travagliu è a scola, avete bisognu di portà l'alimentu, perchè a categuria deve esse forte", dice Derochowski.

Una recente indagine NPD indica chì a riduzione di i rifiuti alimentarii hè in cima à a mente per i cunsumatori, è l'interessu per i prudutti di almacenamentu di l'alimentariu sustenibili destinati à aiutà à riduce i rifiuti hè in crescita.A vendita di vacuum sealers, per esempiu, hà più di radduppiatu in i trè mesi chì finiscinu à Aostu 2020, secondu NPD.

Salamah di l'IHA vede più opzioni di almacenamentu di l'alimentu chì sò in lavastoviglie è microonde, è chì allarganu a vita di frutti è ligumi."Alcuni traccianu ancu e date di scadenza è includenu struzzioni di riscaldamentu", si maraviglia."Semu in una grande seconda mità di 2021".

"Continuemu à innuvà in u almacenamentu di l'alimentariu, cù una nova cullizzioni di cuntenituri è accessori a prova di fughe per u mercatu, OXO Prep & Go", dice Simkins.A linea, chì includerà una larga gamma di soluzioni di contenitori riutilizzabili per tuttu, da snacks è pranzi à pranzi cumpleti, lanciarà sta veranu cù nove cuntenituri a prova di perdite è lavastoviglie.Cuncepitu per stacking in u frigorifero o per piglià in viaghju, i cuntenituri seranu dispunibuli cum'è setti è cum'è unità individuali open-stock.L'accessori includenu un saccu di pranzu, un pacchettu di ghiaccio, un conservatore di condimenti, un set di buttiglia squeeze, è utensili d'acciaio inossidabile di grandezza cù un casu per furnisce tuttu ciò chì i cunsumatori anu bisognu di portà i so pranzi cun elli.

A fine di l'annu passatu, Rubbermaid, basatu in Atlanta, hà introduttu EasyFindLids Food Storage Containers with SilverShield for Antimicrobial Product Protection, una nova varietà di cuntenituri di almacenamentu di l'alimentu durable cù proprietà antimicrobiche integrate chì aiutanu à prevene a crescita di batteri chì causanu odori nantu à i prudutti almacenati.

In un'altra innuvazione per u segmentu, Tupperware Brands Corp., basatu in Orlando, Florida, hà recentemente allargatu a so cartera di prudutti ECO+ cù Lunch-It Containers è Sandwich Keepers, prudutti fatti cù un materiale sustenibile ecologicu.


Tempu di post: 13-aug-2021